mandag 31. august 2015

Genser med struktur.

 
Jeg rakk og strikke enda en genser i sommerferien. Denne blir kalt Linegenser og oppskrifta er fra Sandnesgarn. Originalen er strikket i Line-garn men jeg har brukt Drops Belle som er svært likt.
 
 

 
Det var vanskelig å bestemme seg for farge. De har mange fine duse farger og valget falt til slutt på denne som er jeansblå. Ikke overraskende siden jeg alltid velger blå eller grå. Bortsett fra den grønne i forrige innlegg. Der gikk jeg litt utenfor boksen gitt. :-)
 

 
Jeg så den ble litt vid da jeg holdt på å strikke bolen så jeg felte tre ganger i midja. Økte ikke etterpå pga at den var stor nok.
 
 
Det er herlig å sitte under parasollen med strikketøy. Da er det kvalitetstid!
 

 
Trallegutten min kom en tur mens jeg tok bilder.

1 kommentar: