torsdag 8. mai 2014

Prosjekt genser.

 
 
Da jeg startet med dette genserprosjektet var jeg spent på om den noen gang skulle bli ferdig. Jeg har egentlig ikke tålmodighet til sånne store prosjekter som krever full konsentrasjon når det er så mye mønster. Men det gikk utrolig bra. Den ble liggende halvferdig kun et par måneder så var det på'n igjen. Og nå er den ferdig! Jeg har brukt baby alpaca silk fra Drops. Mønsteret er fra Viking design. Jeg valgte å strikke halsen kortere siden jeg ikke liker høy hals.
 
Nå har jeg lagt inn en Bloglovin-knapp i margen til høyre, så kan dere følge meg hvis dere har lyst. På Bloglovin kan du legge inn alle bloggene du ønsker å følge. Så ser du når de har postet nye innlegg. Sånn som bloglines fungerte før. Jeg synes i alle fall at den er super.
 

4 kommentarer:

  1. Knallflott! Likte ermene på denne genseren.

    SvarSlett
  2. Kjempefin gensar som satt som eit skudd :)

    SvarSlett
  3. Kjempefin!
    Har den på ønskelista mi ;)

    SvarSlett
  4. Knall fin!
    Jeg lite blandingen av tradisjonelt og utradisjonelt mønster utrolig godt :)

    SvarSlett