lørdag 8. august 2015

Grønt er skjønt.

Jeg har strikket meg en grønn genser!
 

I det siste har jeg begynt å like grønt. Altså på klær. Grønt i naturen har jo alltid vært vakkert. Tror jeg aldri har hatt et grønt klesplagg i hele mitt liv som jeg kan huske. Og nå har jeg altså tatt steget og strikket meg en grønn genser.
 

Den er strikket i Drops Cotton Merino som er en blanding av ull og bomull. Og den kjennes god mot min sensitive hud. Mønsteret heter Papillon og det fant jeg på ravelry.

Fargen er annerledes i virkeligheten. Helt umulig å gjengi den riktig på bildene. Fargen heter skogsgrønn og er mer lik grobladene til høyre i bildet. :-)

3 kommentarer:

  1. Veldig enig! Grønt er flott! Flott mønster du hadde brukt, kledelig med lacedetaljen foran.

    SvarSlett
  2. For en nydelig genser, og veldig kledelig! Grønt er herlig :-)

    SvarSlett
  3. For ein lekker gensar, og flott farge :)

    SvarSlett