onsdag 20. august 2008

Strikketøy veske denne gangen.


Har forsøkt meg på en ny modell. Har fått ideer av å surfe på etsy. Denne likte jeg godt. Håper jeg får ånden over meg til å sy flere slike. Lommen på siden er litt juks. Hadde ikke peiling på hvordan man sydde i glidelås midt i et stoff. Klippa bare hull og sydde det fast. Kommer nok til å rakne hvis jeg ikke forsterker sidene med noen usynlige sting. :-) I ettertid har jeg funnet ut hvordan det gjøres... Sy først, undersøke etterpå. :-)

10 kommentarer:

  1. He-he... men du fant det ut! Og det er det som er hovedsaken!
    Kjempefin veske altså! Tror denne er mer praktisk enn "toalettmappe" utgaven.

    SvarSlett
  2. Hei! Ser du skal sy flere; er det mulig å få kjøpe da etterhvert? Jeg er veeeldig interessert i en sånn med sauer på nemlig...

    SvarSlett
  3. Kjempefin veske, se veldig kjekk ut til å ha strikketøy i :)

    SvarSlett
  4. Så fin den ble! Flotte stoffer!

    SvarSlett
  5. Den veska var jo helt genial!
    Masse flott du syr, ja strikker også!

    SvarSlett
  6. Den var lekker, som alt det andre på bloggen din! Har lagt deg i favoritter slik at jeg kan gå inn og beundre tingene dine flere ganger!

    SvarSlett
  7. Så veldig mye fint du lager.

    SvarSlett
  8. Den var virkelig flott! Og ingen kan se at du ikke visste hvordan glidelåsen skulle syes - ser helt proff ut, synes jeg!
    :-)

    SvarSlett
  9. Åå du store...her er det mye fint å se på. Har kost meg gjennom den første siden din, og når jeg kommer hjem senere i kveld må jeg få med meg resten :)

    SvarSlett