lørdag 29. desember 2012

Strikking.

Jeg har strikket en MorgenGry-genser med abuelita tjukk merino fra pickles.no. Fantastisk mykt garn! Jeg la opp noen masker ekstra på bolen sånn for sikkerhets skyld men da den var ferdig og skulle prøvde den var den for liten. Den var passe til min tynne 8-åring. Den var litt lang i armene til henne men. Jeg brukte 320 gram av garnet. Av de resterende 80 grammene strikket jeg en vridd hals og den ble vellykket. Nå har jeg fått ny pakke fra pickles med to hesper abuelita tjukk merino som skal bli flere halser og noen nøster merino extra fine som skal bli lue og hals til meg. Jeg er i strikkemodus for tiden.

Denne jakken begynte jeg på i sommer. Den ble ferdig i høst og er i bruk av 8-åringen. Mønster fra garnstudio.

I adventstiden strikket jeg to juletrekuler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar