fredag 8. juni 2012

Sykkelsetetrekk.

(Pimp my bike.)
Jeg har sydd meg et sykkelsetetrekk. Det er praktisk på regntunge dager og så er de litt morsomme disse trekkene. I sommerhalvåret sykler jeg til jobben. Det er 6,7 km hver vei med mye opp og ned. Det er en fin daglig trim. Jeg er ikke noe treningsmenneske men må ærlig innrømme at jeg har mer overskudd på ettermiddagene nå. Så det stemmer nok det de sier at regelmessig trim er godt for helsa. :-)
Med det samme jeg snakker om trening vil jeg nevne yoga. I vinter meldte jeg meg på yoga-kurs. Visste ikke helt hva jeg gikk til men tok med meg min nyinnkjøpte yogamatte og møtte opp til første time med åpent sinn. Jeg ble positivt overrasket. Det var en herlig form for trim. Man blir ikke så svett, men man får tøyd og strekt på seg og til slutt er det avslapping. Når man går fra timen føler man seg revitalisert. Så når yogaen begynner igjen til høsten så står jeg klar. :-)

2 kommentarer:

  1. Herlig sykkeltrekk :) Blir glad av se det . Yoga - så du kan anbefale det - har lekt litt med tanken selv .. men foreløpig ikke blitt noe av .. kanskje til høsten ..:)

    SvarSlett
  2. Super :-) Kan ikke du lage for salg?? Jeg trenger en sånn en :-)

    SvarSlett