tirsdag 23. august 2011

Trekantskjerf.



En dag sydde jeg et trekantskjerf til lillegutt. Men siden det ble så kjekt og godt et skjerf så sydde jeg likegodt fire. Måtte jo prøve med alle mine elastiske stoffer. Den er foret med deilig fleece. Har brukt borrelås som lukkemekanisme siden det da blir lett å regulere skjerfet etter hvor stort barnet er. Og de kan greie å ta det på selv. Jeg liker ikke å knytte skjerf rundt halsen på barna så derfor er disse trekantskjerfene så kjekke! To av skjerfene har jeg lagt ut i butikken.

3 kommentarer:

  1. Så tøft og praktisk:)
    Kanskje enklere å bruke enn halser...?
    Flott hvertfall!

    SvarSlett
  2. Så smart og flott trekantskjerf :)

    SvarSlett
  3. Det så kjempesmart ut, tror jeg må prøve meg på noe lignende. Ha en fortsatt kjempefin uke.

    SvarSlett