tirsdag 28. desember 2010

Julekule.

Det har blitt så populært å strikke disse julekulene fra Arne og Carlos. Selv har jeg ikke falt helt for dem. I jula var det oppskrift på en slik kule i et blad jeg leste. Siden strikkebaggen min var innen en armlengdes avstand hadde jeg plutselig begynt på en slik kule. Det var morsomt å strikke og det gikk fort. Nesten så jeg fikk lyst til å strikke flere. Men er disse kulene egentlig fine? Er det en farsott kun denne julen eller vil de bli like pop neste jul? Hva tror dere?

6 kommentarer:

  1. Kjeeempe søte!

    Poppis til neste år også trur eg:)

    Klem F

    SvarSlett
  2. Jeg syns de er koslige, ville nok ikke hatt hele juletreet fult av de...men noen ville ha gjort seg :O)

    SvarSlett
  3. Jeg tror de kan være populære flere år for de som ikke liker glitter og stas. Mange vil ha det enkelt på treet. Men er enig med andre at jeg vil ikke ha et tre fullt av slike kuler. Har boka jeg, men får se om det blir noen få kuler til neste jul. Ha en fin nyttårsfeiring og ett godt nyttår.

    SvarSlett
  4. Hei - jeg har stilt meg selv det samme spørsmålet - og kommet fram til at jeg liker å se på dem... Tror ikke jeg kommer til å strikke mange selv, likevel. Har oppskrifter, pinner og garn.. Så i et intervju at de ble solgt for 450 kr stykket!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Jeg er enig med deg, jeg har ikke falt helt for dem selv om jeg er strikkoman. Tror nok likevel at de vil holde seg populære, de glir liksom godt inn blandt fjøsnisser, halmhester og annet husflidpynt :) (som jo er kjemekoselig!)

    SvarSlett
  6. Hei Gurimalla,koselig blogg du har.Når det gjelder kulene tenkte eg slik som deg ,de er søte men jeg har ikkje komme så langt at eg har fått strikka noen enda, kansje neste år.Ha ein fin helg .

    Hilsen Else
    29.01.11

    SvarSlett