torsdag 18. november 2010

Bokmerker og mandler.

Jeg har laget noen bokmerker. Det er store binderser med pynteknapp som er 4 cm i diameter. Disse laget jeg i går mens jeg ventet på at klokka skulle bli så mange at det var på tide å dra til mandelfjerning.
Ja jeg fikk fjernet mandlene i går. Etter 9 halsbetennelser i år så skal det bli godt å slippe det mer. Operasjonen gikk bra men halsen min kjennes maltraktert ut. Gruer meg til hver gang jeg må svelge. Nå skal jeg være sykmeldt i to uker så da håper jeg at jeg får sydd litt... :-)

2 kommentarer:

  1. Ååå, har du tatt mandlene men kniv?? HUff, da har du det ikek godt tror jeg...Tatt mandlene mine med laser jeg. Det gikk nesten som en lek! Men hørt at med kniv er ingen lek.

    Men nå blir du sikker veldig mye bedre bare rekonvalensen er over.

    God bedring! Spise noe kaldt! :-)

    ella

    SvarSlett
  2. Å fysj, mandeloperasjon er pyton. Men så hyppige halsbetennelser er verre. Been there!
    Jeg levde på puddinger/fruktgrøt og lollipop i to uker. Men så blir alt så meget bedre. God bedring!

    Utrolig kule bokmerker, forresten! :-)

    SvarSlett