søndag 31. oktober 2010

Votter!

Jeg har sydd votter i ullfilt! Har hatt en rest rød ullfilt liggende en stund og ikke visst hva jeg skulle bruke til. Så fikk jeg en dag en ide om å lage votter. Jeg hadde babushka-symerker å pynte med. Jeg ble så fornøyd med dem at jeg dro til stoffogstil for å kjøpe mer. I flere farger. Så nå har det blitt noen par til. Skal etter hvert legge noen par ut i butikken min. Vurderte en stund om jeg skulle sy fôr til dem men fant ut at de var passe tykke som de var. Man kjenner sømmene inni vottene men det gjør ingen ting for det er myk ull.
De består av 80% ull og 20% polyester og må håndvaskes eller vaskes på ullprogram 30 grader.

5 kommentarer:

  1. Kjempesjarmerende! Røde votter er superfint, synes jeg.

    SvarSlett
  2. Synes a babuskaene er så søte. Kjekt at noen har dilla på noe annet enn hjerter :)Veldig mange fine ting i butikken din også!

    SvarSlett
  3. Kjempe fine! Rød ullfilt er veldig fint og pyntelig:-) Må nok ta en titt i nettbutikken din oftere. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Så fine :) ..også så gode som de var!! :)

    SvarSlett
  5. Fine votter med et flott motiv på. Ha en fortsatt trivelig dag.

    SvarSlett