søndag 13. juni 2010

Kortholder og ny pengepungmodell.

En enkel kortholder med borrelåslukking. Det er plass til mange kort og den tar liten plass.
Størrelse sammenfoldet: 10 cm x 6,5 cm.

Ny modell:  

Her er prototypen på ny modell pengepung. Eller annen oppbevaring. Pungen er flat med hjørnene avrundet for et mer delikat utseende. Denne har lommer i hver side som ble litt lause. Men de gir mulighet for å skille ting som mobil, penger og kort.
Størrelse: Høyde: 12 cm, bredde topp: 13 cm, bredeste bredde: 15,5 cm.

6 kommentarer:

  1. Jeg vil kjøpe den øverste!!!!!
    Er den tilsalgs??
    Har du ordnet deg eplabutikk ennå?

    SvarSlett
  2. Hei,

    via forskjellige blogger så kom jeg til slutt innpå din! Og så mye fint du lager. Men jeg har et spørsmål: lager du kortholder på bestilling? Den røde der var kjempefin!

    Ha en fin søndag :-)

    SvarSlett
  3. Så masse flott du lager - og stilige stoffer.
    Ha en trivelig uke.

    SvarSlett
  4. Vil gjerne kjøpe pengepung. Likte den modellen:)

    SvarSlett
  5. Mange superfine ting :-) Jeg er på tur "inn" i butikken din ;-) Men man må ikke legge mobil og kort i samme pung, da blir kortet av-magnetisert - tro meg, jeg prater av erfaring....

    SvarSlett