torsdag 15. oktober 2009

Kanon-Canon!


Nå har jeg vært på kurs i tre dager. I dag avsluttet kurset med en eksamen og vi ble ferdige i god tid så jeg rakk innom speilreflekskamerabutikken etter middag i dag. Endelig! Og for et kamera! Jeg har ikke lest bruksanvisningen enda men har fått tatt noen bilder for å se kvaliteten. Og jammen er det forskjell. Merker det bl.a. på blitslyset på bildene. Det blir en varm naturlig opplysning istedet for hvitblått hards lys som det er på kompaktkameraet mitt. Jeg har nettopp pakket det opp fra esken så jeg har mye å sette meg inn i. Spennende!
Kurset jeg har vært på het ITIL Foundation v.3 (Information Technology Infrastructure Library) hvis noen skulle lure. Og jeg besto! Makan til tørrere stoff skal man lete lenge etter. Så nå blir jeg ITIL-sertifisert. (Hva jeg nå skal med det.)
Tusen takk for alle gratulasjonshilsener jeg har fått!

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med å være sertifisert:) Flott med fotokurs da - skulle gjerne gått på et sånt selv.
    Nydelig bilde av vakker rose - har fått slike av mammaen min i dag:)
    Klem!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse! Både med bestått eksamen og selvfølgelig ditt nye vidunder.
    Grønn av misunnelse ;o)

    Klem klem

    SvarSlett
  3. ITIL Foundation er ikke fotokurs. Det er kort sagt; noe IT-greier. :-)

    SvarSlett
  4. Innom og hilser på. Gratulerer både med bursdag og kamera! Har hatt samme type kamera i ca ett år og er kjempefornøyd! Noe helt annet å ta bilder med dette en ett kompaktkamera. Gled deg! :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer! Både med kamera og med bestått examen. Blir artig å se hvilke bilder du tar.
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett