onsdag 27. mai 2009

Såpeproduksjon.



Jeg har hatt et sett med olivensåpelaging liggende en stund og en dag fikk jeg ånden over meg og laget såpe. Det var så gøy at jeg måtte dra på Panduro og kjøpe mer såpemasse. Da ble det lavendelsåper og ringblomstsåper. Disse er helt uten konserveringsmidler. Olivensåpa inneholder 20% olivenolje. Ringblomstsåpa inneholder ekte ringblomstekstrakt. Lavendelsåpa inneholder eterisk olje av lavendel.
Jeg har ikke bruk for alle disse såpene selv så noen blir lagt ut på Gurimalla Shop.

2 kommentarer:

  1. Ser jo at det har kommet et par innlegg hos deg som jeg ikke har fått med meg...
    Så fine ting du har laget - vest, klær til prinsessa, og ikke minst, såpene - så jo herlige ut. Hvordan går det med kjolen du strikket på. Gikk det bra selv om du ikke brukte orginalgarnet?
    Ha ei god natt!

    SvarSlett
  2. Hei,takk for hilsningen:)
    Bedre no idag,og for noen fine såper!Nydelige klær lager du og til prinsessa di...heldig ho som har ei mor som er så dyktig til å sy:)
    Ha ei fin helg:)

    SvarSlett