onsdag 3. desember 2008

Teposebeholder og babysokker.


I går ble sytrangen så stor at jeg bare måtte sy et eller annet. Så en smart kaffeposebeholder i trultemors hobbyverden og fikk lyst til å lage en slik. Denne er beregnet på teposer.
Ikke så enkelt å sy for tiden for lillegutt bruker meg som klatrestativ. Er veldig mammadalt. Håper det går over snart. I dag har jeg begynt å sy fleecekjole til meg selv! Spennende!



Etter å ha sett de nye babymønstrene på garnstudio ble jeg så inspirert at jeg bare måtte lage noe babyrelatert. Det ble et par babysokker.

5 kommentarer:

  1. Kjempe fin fargekombinasjon på babysokkene!! :o)

    SvarSlett
  2. Fin tepåsehållare och jättefina babysockar!

    SvarSlett
  3. Søte sokkene, ja. Ligger en utfordring til deg i bloggen min. :)

    SvarSlett
  4. Så gøy å være til inspirasjon!

    Også har du blitt tagget. :)

    SvarSlett
  5. Herlige sokker og fin teposeholder:) Du har blitt tagget.

    SvarSlett