tirsdag 23. november 2010

Ting for babyer.

I dag har jeg sydd noen babytøfler i fleece. Herlig myke tøfler for små føtter. De er sydd i størrelse 0 - 6 mnd. De blir etter hvert lagt ut i Epla-butikken min.


Først i går fikk jeg sydd litt igjen. Halsen er fremdeles maltraktert så her går det kun i supper og annen flytende føde. Gleder meg til halsen blir normal og jeg kan spise vanlig mat igjen. I går fikk jeg altså sydd noen smekker. Syntes dette frukt-stoffet passet veldig godt som smekke.


Og så har jeg sydd babushkarangler. De er fylt med fyllvatt og så har jeg putta inni en bjelle slik at de lager lyd når man rister på den.

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Jammen noen super søte tøfler!
    God bedring- jammen bra det er godt med is..

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Gurimalla så nydelige ting du har sydd. Må si jeg beundrer deg og pågangsmotet. Da jeg tok mandlene for snart 10 år siden lå jeg som et slakt i 14 dager! Kos dæ videre ;-)

    klem ¤

    SvarSlett
  3. Du er så flink! :) Jeg er så imponert!! :)

    SvarSlett